zondag 29 juli 2012

Tijd voor harmonie: de keuken

Na een jaar in on-afgewerkte en nogal rommelige omstandigheden te hebben gewoond heb ik echt nood aan wat harmonie en schoonheid rond me. Als 't weer herfst wordt ga ik veel moeten binnen zitten en dan wil ik een huis binnenin, waar ik graag ben en me goed in voel. En dat betekent: tijd voor afwerking.
In de keuken moet ik me voortdurend voor alles bukken en mijn luiheid laat me ipv door de knieën zakken, door mijn rug buigen. En da's dus niet goed hè..

In ikea vindt Tom in de koopjeshoek een 4 tal keukenkastjes: toonzaalmodellen met alles op en in. En die nemen we dan mee. En een keukenblad om erop te zetten.


Ze worden een paar dagen later geïnstalleerd: meer bergruimte = minder rommel! =)
Mijn wens een rek bovenaan te installeren wordt ook ingewilligd: Tom zaagt planken op maat, ik schuur ze glad.


Nog vernissen en af!
Tegeltjes (zonnegeel) besteld voor aan het kookvuur, en een stukje muur ga ik ook mee geel schilderen (de vlek is een tester), ik plan kleine gordijntjes voor de kastjes meteen naast de oven die openstaan...
En ik begin het te voelen! Yes...!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten