dinsdag 7 juni 2011

telefoon aansluiting

vanmorgen gingen ze de telefoon komen aansluiten.  Maar, ze waren te laat (ik dus te laat op het werk).  De man in kwestie ging dat pas als 2e job doen.

vanmiddag belde ik, nog steeds niet ter plaatse.  't zal voor de namiddag zijn...

't is toch niet veel werk, want de kabel had ik al gekregen en de put heb ik vanmorgen voor hem al open gegraven.

ik vanmiddag naar daar, hem gaan wijzen waar't te doen was en terug naar 't werk.

vanavond bel ik nog eens, nog steeds bezig (1700u), problemen gehad...

't ja, al goed dat alles was voorbereid zeker?

Vandaag heeft Sofie ook op eigen houtje het ontbrekende pakket vilt opgehaald in het pakhuis in Antwerpen.  Ze belde me om te vragen of het dat pakket was met die doeken waar mijn naam op stond.  Ik was verbaasd, want zonder de importeur krijg je zo iets toch niet zo maar mee..., niet?  Oh, geen probleem, er waren op dat moment al 3 man bezig met die reuze rol in haar auto te steken ...  Tja, charmes hé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten